본문 바로가기

사랑 의 이야기

Only, I Will Be See Of Your Eye( 얼마나대 눈동자 보기를...)

 

 

 

Only , I Will be see of yours eye /얼마나,그대 눈동자 보기를

김지열 창착 詩

 

 

Some one day, I will be see of yours eye without think
어느날 우연이, 나는 그대의 눈동자를 무심이 처다보았지

And then, I found out lovely smilling of yours eye
그순간에,나는 그대의 눈동자애서 사랑을 발견했읍니다


Ou ?. It is a beautifule simbole for my heart
오오?, 그대의 아름다운 눈망울은 ?

I will be fall in of long time lovely eye for my heart ,forever your love in my heart.....
나를 영원한 사랑으로 빠지게 하고
내마음에 그대의 사랑을 영원토록 하리라....

Some one day, I wait rainbow smilling of yours eye
어느날,나는 무지게 빛 아름다운 그대의 눈망울을 기다리다가

Suddenly, The dark cloud comming soon on the hill
갑짜기, 그녀의서글픈 소식이 나에게 들려왔음니다
And but , now still, The lovely eye do not coming to my heart
그리고,곧바로, 그대의 사랑스러운 눈동자를 볼수 없었다

OU,OU. I will be forget of yours eye with lovely ,forever.... ,waiting ......

오,오 그러나 나는 그대의 사랑을 영원이 잊지못해

그대를 기다릴래요?